Siirry pääsisältöön
Live Nation Finland

Faniemme, artistiemme ja henkilökuntamme turvallisuus on tärkein prioriteettimme.
Tapahtumia koskevien rajoitusten johdosta osa tapahtumistamme on peruutettu tai siirretään myöhemmälle päivämäärälle. Mikäli olet ostanut liput tapahtumaan johon on tulossa muutoksia, tulet saamaan yhteydenoton sähköpostitse asianomaiselta lipunvälittäjältä, jos et jo ole saanut.

Pahoittelemme asiasta aiheutuvaa mielipahaa ja kiitämme ymmärryksestäsi, sillä aikaa kun aikataulutamme tapahtumia uudelleen. Kaikki päivitykset tapahtumista, jotka eivät enää toteudu tai aikataulutetaan uudelleen, annetaan mahdollisimman pian ja julkaistaan ​​kunkin tapahtuman omalla sivulla. Mikäli tapahtumasi ei ole listassa, siihen ei toistaiseksi ole tiedossa muutoksia.

Mikäli sinulla on kysyttävää lippuihin liittyen, otathan yhteyttä lipunvälittäjääsi.

Usein kysytyt kysymykset

Mikäli tapahtumaasi tulee muutoksia, lipunvälittäjä on lippujen tilaajaan yhteydessä sähköpostitse.

Kaikki ajantasainen tieto tapahtumaan liittyen, myös tieto sen mahdollisesta peruuntumisesta tai siirtymisestä löytyy tapahtuman omalta sivulta osoitteesta www.livenation.fi sekä lipunvälittäjän sivuilta.

Peruuntuneista tapahtumista pyydämme palauttamaan liput niiden ostopaikkaan. Palautus koskee lipunhintaa, ei mahdollisia lipunvälittäjän palvelu-, käsittely,- tai toimitusmaksuja.

Mikäli tapahtuma jostain syystä siirtyy toiseen ajankohtaan, tapahtumajärjestäjä pyrkii yhdessä artistiorganisaation kanssa aikatauluttamaan tapahtuman uudelleen mahdollisimman pian. Tapahtuman siirtyminen ja mahdollinen uusi päivämäärä tiedotetaan virallisen lipunvälittäjän välityksellä sähköpostitse lippujen tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ellei toisin mainita, jo ostetut liput käyvät sellaisenaan uudelle päivämäärälle, eikä lippuja tarvitse vaihtaa.

Mikäli uusi ilmoitettu päivämäärä ei sovi, on liput mahdollista palauttaa niiden ostopaikkaan. Palautuspyyntö tulee lähettää annettujen ohjeiden mukaisesti viimeiseen palautuspäivämäärään mennessä, kuitenkin viimeistään 2 kuukauden sisällä siitä kun tapahtumajärjestäjä on ilmoittanut tapahtuman uuden päivämäärän. Palautus koskee ainoastaan lipun hintaa, ei lipunvälittäjän mahdollisia palvelu-, toimitus-, tai käsittelymaksuja.